fredag 26 oktober 2012

Jag älskar att handla begagnat!

I morse ringde min klocka okristligt tidigt, det var nämligen tid för lite secondhand-shopping. Upp med tuppen och möta vackraKlara på Stora torget. Där mötte vi upp en kille som Klara köpte en kamera av, seden styrde vi stegen mot Återbruket. Det var mitt livs första besök på Återbruket, men definitivt inte mitt sista. Där köpte jag en väska, två tröjor samt lite småplock som det ska pysslas med i framtiden, detta till ett pris av 34 kronor. Efter det tog vi bussen till Kupan där fynden fortsatte hagla över oss. Bland det första jag gjorde var att trilla över en helt underbar kista. Helt perfekt då jag letat efter en kista som jag kan ha som kombinerat soffbord och garnförvaring, 200 kronor senare var den min. Dessutom hittade jag ett par vinterskor, en klänning och lite tyg. Det totala priset för denna shopping-dag landade för min del på knappa 450 riksdaler! Bilder på fynden kommer i löpet av helgen, nu måste jag nämligen passa på min tvättid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar